Thursday, April 23, 2009

保佑我

刚考完了law paper
很伤心 很难过
该怎么办
我没有信心会pass

今天一早准备出门考试时
我已经有一种不好的预感
就觉得今天的考试不会那么顺利
心里很不安

这是最后一个sem
我一定要在这个sem完成我所有paper
我才可以和班上的朋友一起毕业
我很压力
我不容许我自己fail
我一直以为自己可以顺利的毕业

可是
当我今天看到考试题目的时候
我慌了
有的问题看不懂
有的问题之前是有温习过的
可是那一刻脑袋却是空白的
怎么办
我不能抱着那种fail了就再resit过的心态
因为我想在今年七月
带同家人一起参加我的毕业典礼

可是
我真的没有把握能pass
那一刻眼泪都快要掉出来了
昨晚上
我只睡了半小时
那时我是又累又怕又慌
头脑根本不能转
只能用三个字形容现在的情况
‘完蛋了’

我要怎样和家人交代
朋友都安慰我
说老师会改得没那么严
会降低passing mark
又说只要我有做就不用怕啦
我很清楚知道
这一切都只是用来安慰我的

谢谢你们
我不能骗自己
做不好就是不好
现在我唯一能做的就是祈祷
祈祷老师会一只眼开一只眼闭
就不要那么严
好让我顺利的毕业
上帝
保佑我这一次可以顺利过关
不要和我开玩笑


4 comments:

  1. yeah my babe......god bless you.... nothing to worry ..do better in the next paper.....be there for you...support you.....gammbate... may all my luck transfer to you(although i have not much of luck)...hehehe...muackss

    ReplyDelete
  2. you had tried your best to study,
    you had tried your best for the paper...
    so please don't blame yourself & pay attention on your revision for the next subject.
    don't let the law paper to control & influence your mind,okay?
    so all you have to do now is to cool your heart & calm your heart & strike out!!!
    Friends will always by your side...you have my moral support yup!!!
    Gambateh!!!

    ReplyDelete
  3. dun worry lah.....last sem i resit my BO, i also dunnoe how to do, and expected will fail, but in the end i pass wor!!
    so dun worry, u will pass de.....ok?

    ReplyDelete
  4. u ady done ur best....
    sure can get wat GOD will give u...
    dun worry yaa...my darling...
    everything will be ok soon..

    ReplyDelete